smartmontools, FreeBSD 10.2 a securelevel=2

Čiernik Tomáš tomas at ciernik.sk
Wed Jan 13 15:04:06 CET 2016

Pekny den zelam,

ked si tu uz dopisujeme, napadla mi este dalsia zalezitost suvisiaca
s FreeBSD 10.2. Po jeho instalacii smartmontools hlasi chybu

/dev/ada0: Operation not permitted

ked je securelevel >= 2. man securelevel sice vysvetluje preco, ale na
9.3 smartmontools vracal relevantne vysledky.

Rad by som sa opytal, ci uz toto niekto (vy)riesil. Je sice mozne
znizit securelevel (co by som nerad) alebo obetovat smartmontools (co
nie som ochotny vobec), ale najradsej by som mal v prevadzke oboje.

Tomas.