Total OT - SOHO router

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Oct 16 08:47:51 CEST 2015

Jiz Danem zmineny Mikrotik (RB2011).
Nicmene Alix s BSD lze povazovat za velice dobrou volbu, chystam se na
to take.
Prozatim mi doma dela router historicka RB512 vysetrena ze stare inet
site co jsem stavel,
ale prestava me bavit doskriptovavat funkcnost (2011 mi odesla kvuli me
vlastni blbosti, dal jsem spatny zdroj).
Ten Alix me jiz napadl take , jeste zvazuju jine varianty "minipc".
Vilem

--

S pozdravem Vilem Kebrt
email: vilem.kebrt na gmail.com