Jak na jailovani loadbalanceru - nginx, haproxy?

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Oct 16 00:45:33 CEST 2015

On 10/16/15 00:12, Gabriel wrote:

> Odcituji jednu cast handbooku:
> "One of the tools which can be used to enhance the security of a FreeBSD system is jails."

> To myslim vysvetluje vse podstatne. Nic jineho za tim neni.

Obavam se, ze zdaleka ne. Jail je jeden z nastroju, ktery lze pouzit pro
zvyseni bezpecnosti, coz ale samozrejme neznamena, ze se to tyka
libovolneho typu hrozeb. "Slepe" nasazeni nejakeho nastroje "jen proto,
ze ma v popisku, ze zvysuje bezpecnost" muze konkretni hrozby dokonce i
zvetsit.

V pripade, ze bez konkretniho duvodu nasadis nahodne vybrane reseni, se
kterym nejsi az tak moc kamarad, je moznost, ze rizika, ktera to ve
vysledku prinese bude vetsi nez ta, ktera to odstrani znacne.

Takze polozena otazka je legitimni.