Total OT - SOHO router

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Thu Oct 15 19:06:16 CEST 2015

Zdravím,
vím, že to sem absolutně nepatří, ale nevím, kde jinde je takhle na
jedné hromádce tolik lidí, kteří řeší sítě :-)

Chtěl jsem se zeptat, jaký router máte odzkoušený, jako SOHO / domácí
router (drátový, ne WiFi). Jedno WAN rozhraní, VLANy, DHCP, více IP
adres na LAN, spolehlivý strojek, routování multicastu a podpora IPv6 by
byly výhodou. Nic víc od toho nečekám. Teď používám routříky od
Mikrotiku, umí to sice hodně věcí, ale občas narážím na problémy s
kompatibilitou. Vyšší cena, než Mikrotik nevadí.

Odpovědi prosím soukromě, ať mě tu Dan na fleku nezabije :-)

--
Zbyněk Burget
Mlýnská 397

tel: 588 580 000, 739 930 931