portmaster security/p5-NetSSLeay

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Sep 29 21:44:54 CEST 2015

Jan Dušátko wrote:
> dokazal by mi nekdo poradit co s uvedenym? Pouzivam portmaster -afdy,
> ===>  Configuring for p5-Net-SSLeay-1.72
> 34381939448:error:0E065068:configuration file routines:STR_COPY:variable
> has no value:conf_def.c:585:line 35

No, nepouzivam portmaster ani nic moc nevim o p5-Net-SSLeay, ale format
ty zpravy a dikce vypada spis an OpenSSL nez cokoliv jinyho. A v takovym
pripade to nejspis mluvi o syntakticke chybe v defaultnim OpenSSL
konfiguraku.

> *** OpenSSL version test failed

Takze pust "openssl version", predpokladam, ze to ohlasi tutez chybu,
pak oprav konfigurak tak, aby ji to nehlasilo, mela by byt an radku 35,
a az to chybu hlasit nebude zafunguje nejspis i ten portmaster bez problemu.

Nevim, jestli se pouziva systemovy nebo portovy OpenSSL, ale nic
nezkazis, kdyz overis, ze jsou korektni konfiguraky pro obe.