jail s vice IP

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Wed Jul 15 13:07:50 CEST 2015

Ja jsem pred nedavnem resil to ze mam pouze jednu ipv6 a to jeste skrze
tunneling(na hlavnim systemu).
Nicmene jsem chtel ostatni sluzby aby tam sly take.
u HTTP/HTTPs to slo jednoduse pomoci reverzni proxy co tam mam (nginx),
ale u smtp/smtps, imap/imaps a pop3/pop3s jsem narazil.
Nakonec to skoncilo jednoduchym skriptem za pomoci socatu:
#!/bin/sh

# SMTP/SMTPs #
nohup socat TCP6-LISTEN:25,fork TCP4:<ipv4_jail>:25 &
nohup socat TCP6-LISTEN:465,fork TCP4:<ipv4_jail>:465 &

# POP3/POP3s #
nohup socat TCP6-LISTEN:110,fork TCP4:<ipv4_jail>:110 &
nohup socat TCP6-LISTEN:995,fork TCP4:<ipv4_jail>:995 &

# IMAP/IMAPs #
nohup socat TCP6-LISTEN:143,fork TCP4:<ipv4_jail>:143 &
nohup socat TCP6-LISTEN:993,fork TCP4:<ipv4_jail>:993 &

A svete div se , funguje to bez potizi , proste jsem si "udelal reverz
proxy" na ostatni protokoly timhle stylem :)
Vilem

--

S pozdravem Vilem Kebrt
email: vilem.kebrt na gmail.com