jail s vice IP

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Wed Jul 15 07:56:29 CEST 2015

Ahoj,
obavam se ze localhost je softwareova zalezitost kernelu, tech vic asi
vazne neudelas, zvlaste v jailu kde je spousta veci zamerne zakazanych.
Navic na co to prosimte potrebujes ?
Ja osobne mam nekolik jailu propojenych skrze lo1 na kterem mam privatni
rozsah a ven jdou pres jednu ip pomoci pf natu (oddelene jaily pro ruzne
sluzby serveru).
Tuhle konfiguraci (s drobnymi upgrady) pouzivam uz od v.7.3 a neni s tim
problem.
Pokud potrebujes vnitrne komunikovat mezi jaily, popr. s master
systemem, tak tam proste nahod privatni rozsah ne ?
Navic lo0 ma adresy definovane jako 127.0.0.1/8, tudiz celej rozsah je
automaticky na nem.
Vilem

--

S pozdravem Vilem Kebrt