VmWare binary kompatibilita

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Jun 10 23:54:53 CEST 2015

Peter Hodur wrote on 06/10/2015 21:34:
> Bry den vsetkym,
>
> vedel by mi niekto pomoct a poradit. Testujem FreeBSD 10.1 na pocitaci s
> Windows pod VmWare Desktop. Chcel by som si spravit balicek, ktory
> skompilujem na VmWare a potom prenesiem na VPS hosting. Verzia FreeBSD je
> rovnaka. Bude to fungovat? Nebude ten balicek optimalizovany na tu VmWare a
> nepobezi potom pomalsie?

Pokud v make.conf nebo src.conf nezapnes nejake optimalizace pro
konkretni typ CPU, tak to bude fungovat uplne normalne. Stejne jako kdyz
se kompiluji oficialni balicky na uplne jinem HW, nez na kterem pak
bezi. (ty, co si muzes instalovat pomoci pkg)

Ja si v poudrieru kompiluju balicky na stroji s FreeBSD 10.1 amd64 na
CPU E3-1240v2 a pritom jsou to balicky pro FreeBSD 8.4 amd64 a bezi na
starych AMD Opteronech :)

Mirek