instalace lokalniho balicku pomoci pkgNG

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Apr 23 16:00:55 CEST 2015

Martin Salac wrote on 04/23/2015 15:40:

> Tak update sam na sebe - nainstaloval jsem portupgrade, tim ziskal
> utilitu pkgdb
> a pomoci prikazu pkgdb -F jsem opravil u obou baliku origin (vytvoril
> jsem falesne
> sysutils/hptraidconf a sysutils/hptsvr) a po teto operaci jiz prevod

Ono by to urcite slo i bez toho portupgrade, proste jen do prislusneho
souboru v tom puvodnim /var/db/pkg/hptsvr-3.13/ zapsat ten radek s origin.
Tohle je holt problem takoveho 3rd party baliku, ktery neni primo z
ports, takze tam nektere veci chybi a jine prebyvaji... ale zase ten
puvodni system spravy v textovych souborech byl celkem jednoduchy na
takovehle hacky a workaroundy. S pkg(ng) uz je to podstatne narocnejsi
(upravovat cosi v SQLite databazi)

> probehl normalne.
>
> Vytvoril jsem si NG baliky pomoci prikazu:
>
> pkg create -o /root/hpt hptraidconf
> pkg create -o /root/hpt hptsvr
>
> Jsem zvedav, jak mi to bude fungovat az se vecer dostanu ke stroji s
> radicem.

Tak hlavne ze se podarilo vytvorit balik a drzim palce, aby sel i
nainstalovat a fungoval na tom novem systemu.  (aby nebyl jeste nejaky
problem se zavislostma)

Mirek