IPv6

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Sun Apr 19 13:37:36 CEST 2015

Tak jeste jeden dotaz dneska
muj ISP mi dal na vedomu, ze prechazi na IPv6 a ze bych si ji mohl (mel)
nastavit na vnejsim iface meho routeru. Soucasne ale jeste samozrejme
funguje i puvodni IPv4.
Tak jsem se chtel zeptat, co vsechno mne ceka za problemy, kdyz na tu
IPv6 budu chtit prejit.
Na vnejsi strane routeru bezi pouze sshd, jako firewall pouzivam IPFW +
DUMMYNET + IPFIREWALL_NAT
Bude to opravdu tak jednoduche, ze jen nastavim na vnejsim adapteru IPv6
a zmenim default routu (+ drobnost s ListenAddress u sshd) nebo toho
bude vic?
Hlavne vic veci, na ktere si budu muset davat pozor, pripadne nejaka
dalsi bezpecnostni pravidla pro firewall + ? + ?
Nechci s tim v ostrem provozu experimentovat uplne nadrzo bez alespon
povedomi o tom, co delam a co mne muze cekat.

Diky za jakoukoli informaci

--
Zbyněk Burget
Mlýnská 397