SNMP error: No Such Object available on this agent at this OID

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Tue Mar 31 09:08:53 CEST 2015

> Tepreticky by tedy serverem mohlo byt jak portove NET-SNMP tak systemove
> BSNMP (s onim portovym rozsirenim).
>
> V puvodnim dotazu se ale psalo, ze "NET-SNMP version: 5.7.3". Takze rec
> neni o systemovem bsnmpd a pripadna instalace jeho rozsireni
> net-mgmt/bsnmp-ucd nic neovlivni.

Pravda, omlouvam se. Ja to moc dobre neprecetl a reagoval jsem jen to
nenalezene OID.

Mozna jeden dotaz - jakou vyhodu ma net-snmp proti systemovemu bsnmpd?
Ja si prave to systemove dost oblibil. Je to male, pres UCD snadno
rozsiritelne vlastnimi skripty, umi to napr. vycitat prenesena data i z
tun interface (coz to druhe snmp drive urcite neumelo, ale nevim, jak je
to dnes).

PM