Pkg + periodic script

Peter Rosa prosa at pro.sk
Wed Mar 25 07:34:18 CET 2015

Zdravim vsetkych,

este mam jednu prosbu - aktualizoval som OS + porty, bolo to po viac ako
roku, takze tam neboli "nove" veci ako pkgng, tie si to vyziadalo
instalovat hned na zaciatku. Po instalaci pkg som upgradoval portupgrade
a potom portupgrade -a.

System je aktualizovany, portupgrade hlasi, ze uz nema co aktualizovat,
ale ked zbehnem /etc/periodic/weekly/400.status-pkg, tak vystupom su
vsetky nainstalovane porty - nielen tie, ktore treba aktualizovat, vsetky.

Podla mna to vyzera tak, ze existuju dve databazy nainstalovanych
portov, pricom jedna (tu cita pkg aj portupgrade) sa aktualizuje, druha
nie (tu cita periodic script). Kedze este neviem poriadne pouzivat novy
system spravy portov, neviem ani co presne sa opytat Googlu, zatial som
nepochodil.

Poradite mi niekto, ako to napravit, prosim?

Prajem prijemny den,

--

Peter Rosa