Kompilacia firebird25-client cez portmaster a viacnasobne potvrdzovanie konfiguracnych moznosti

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri Mar 20 16:09:51 CET 2015

Čiernik Tomáš wrote on 03/20/2015 15:44:

[...]

> Klasicky sa pred kompilaciou portov pyta na konfiguracne volby, co je
> v poriadku. Nie je mi ale jasne, preco toto okno zobrazi viackrat este
> pocas samotnej kompilacie.

[...]

> Rad by som sa opytal, ci sa s takymto spravanim uz niekto stretol,
> pripadne ci to aj vyriesil.

Stava se to obcas i u jinych portu a i na jinych verzich FreeBSD. Mam
pocit, ze posledne jsem tohle zaznamenal snad u BDB 5, nebo SQLite, uz
nevim presne.
Nikdy me to ale netrapilo natolik, abych se rozhodl to resit a obetovat
tomu nekolik hodin hledani priciny. Proste jsem jen ten dialog potvrdil
a vic to neresil.