Zkusenosti s SU+J

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Sun Mar 15 13:23:19 CET 2015

Ahoj,
má zkušenost dobrá není (10.1), resp. předpokládám, že se jednalo o nějakou
nekompabilitu s mým HW (celkem běžným), kdy po restartu a najetí fsck mi
exitnul (11) a system nenajel. Dělalo mi to docela nepravidelně, o to to
bylo zákeřnější. Různé workarroundy nepomohly. Po vypnutí J už mam více jak
půl roku klid.

Milan