Supermicro IPMIview KVM Console na FreeBSD 10

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Feb 19 23:35:19 CET 2015

Cejka Rudolf wrote on 02/19/2015 11:08:
> Ahoj,
>    povedlo se nakonec? Zrovna dneska jsem s tím trochu bojoval a chtěl
> jsem spustit IPMI konzolu z FreeBSD 10 -

Vazne diky moc za informaci, ze tahle nova verze IPMIView uz funguje na
FreeBSD. Udelalo mi to radost a zjednodusilo zivot pri reseni problemu
se serverama :)
Jak jsem na to koukal, tak je tohle hodne prepracovana varianta oproti
tomu, co jsem ja zkousel pred pul rokem.
Tedy alespon co se toho spousteni tyce. Ma to jiny spousteci script,
ktery uz ma v sobe i zapsanou podporu pro FreeBSD.

Takze muzu potvrdit, ze mi to bez problemu funguje na
FreeBSD 10.1-RELEASE-p16 amd64 GENERIC
vcetne Virtual Media (ISO mount).

Mirek