Supermicro IPMIview KVM Console na FreeBSD 10

Cejka Rudolf cejkar at fit.vutbr.cz
Thu Feb 19 11:08:17 CET 2015

Ahoj,
  povedlo se nakonec? Zrovna dneska jsem s tím trochu bojoval a chtěl
jsem spustit IPMI konzolu z FreeBSD 10 - a po chvíli marného boje včetně
nalezení této starší diskuze se mi to nakonec povedlo i s KVM konzolí
a včetně zdá se spolehlivé možnosti změnit FRU údaje (pod velice logickou
záložkou Users) - jupí ;o) Vše přes javovské IPMIView. K volnému
stažení bez zbytečného zadávání zbytečných osobních údajů je tady:
ftp://ftp.supermicro.com/utility/IPMIView/Linux/

Ale nesmí se zkoušet varianta
IPMIView_V2.10.2_bundleJRE_Linux_x64_20150203.tar.gz, protože uvnitř
je 64bitová jre java, která ve FreeBSD nejde, takže se spouští nativní
FreeBSD java, a s tou to dělá zmiňované problémy. Musi ze stáhnout
varianta IPMIView_V2.10.2_bundleJRE_Linux_x32_20150203.tar.gz, kde je
uvnitř 32bitová jre java, a ta se už spustí, a pak funguje i KVM
konzola. Systém mám FreeBSD 10.1-STABLE amd64, src 276885, ports 377135
a openjdk-7.71.14_1.