SSH

Jan Dušátko jan at dusatko.org
Thu Jan 29 00:01:18 CET 2015

Ahoj

> 	a pokud vim, uz OpenSSH uz dlouho podporuje elipticky krivky v
> KEX (i kdyz jsem to nezkousel, tak nevim, na co narazis, kdyz rikas, ze
> to podle dostupnych informaci neni mozne):

Pro osvetleni. Premyslim, nad instalaci OpenSSH z portu, zatim pouzivam klasicke SSH v base. Na FreeBSD 9.3 GCM mod neni k dispozici, ale ECDH a ECDHSA ano. Ve FreeBSD 10 je to jiz k dispozici oboje (mas pravdu).
V tuhle chvili jdu resit otazku kompatibility s klienty (Win32-X / Putty atd.), abych se nahodou nedockal prekvapeni, zkusim vygenerovat klice a otestovat funkcionalitu. Diky za upozorneni.

Honza