Více správců serveru - delegace root práv

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Dec 30 09:31:16 CET 2014

On 12/30/14 07:56, Vilem Kebrt:
> z mych zkusenosti je daleko snazsi zmenit egid na aktivnim userovi na
> wheel v procesu nez to same provest s preskokem na euid 0/egid0.

To je skutecne vec nazoru a individualnich preferenci.

> Ale zde se uz bavime o soukromych nazorech, asi bych to stahl mimo konferu :)

V tehle oblasti neexistuji univerzalni pravdy. A diverzita je pro
ochranu systemu pocitacovych stejne dulezita jako u ekosystemy zivych.

Nepatri sem presvedcovani, ze ten-ktery zpusob je jediny spravny. Ale ma
smysl si navzajem popsat ruzny zpusoby i se pripadne probrat jejich
vyhodama a nevyhodama.

Slyseli jste slovo moderatora ;-)