stdin: is not a tty /dev/pts

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Dec 22 12:13:54 CET 2014

On 12/22/14 11:15, Pavel Baculák:
> Jeste jeden dotaz, netusite proc upustili v 10.1 od nastveni jailu v
> rc.conf a presunuly ho do jail.conf. Nebo se to da nejak obejit, aby nadale
> vyuzival nastaveni v rc.conf? Ja jsem to nakonec prekonvertoval pomoci "cat
> /var/run/jail*.conf >> /etc/jail.conf", ale vice se mne libil starej zpusob
> zapisu v rc.conf.

Hadal bych, ze by to mohlo byt proto, ze takhle's musel mit v systemu
konfiguraci dvakrat - jednou v rc.conf kdyz's jail startoval
prostrednictvim /etc/rc.d/jail a podruhe nejak jinak nekde jinde, kdyz's
chtel jail nastartovat z prikazovy radky.

Takhle to mas v konfiguraku, kterej pouziva jak rc.d/jail tak se na nej
lze odkazat pri startu z prikazovy radky.

Nicmene, nic te nenuti pouzivat predpripraveny startovaci script
/etc/rc.d/jail. Vem startovaci script, ktery to dela tak jak se ti libi,
dej si ho do /usr/local/etc/rc.d (akorat asi zmen jeho nazev jakoz i
jmena uvnitr) a muzes to mit "postaru".

Nebo si napis uplne vlastni startovaci script a muzes to mit po libosti.