Nalezeni device

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Dec 8 17:10:59 CET 2014

Dne 8. 12. 2014 v 13:38 Dan Lukes napsal(a):
> On 12/08/14 13:26, Zbyněk Burget:
>
> kdyz reknes jaka (takze vendor_id:device_id) tak ti treba nekdo poradi.
> Ale ne pro kazde zarizeni FreeBSD ovladac ma. I kdyz je upgradovane.

Tak, kdyz jinak nedas, tak jsou to teda

    vendor_id   device_id
1.   8086        108e
2.   8086        108f

...ale mne neslo o to z nekoho tu informaci vydyndat. Byl bych radsi,
kdybych si ji dokazal najit sam. Driv jsem to umel, ale "nekdy" behem
casu se "neco" zmenilo a ja to uz nemuzu najit.

Samozrejme jsem si zkousel najit driver i od znameho zarizeni a kdyz se
mi nepovedlo najit ani to, nezbylo mi, nez se zeptat :-(

Zbyněk Burget
Mlýnská 397
798 26 Nezamyslice

tel: 588 580 000, 739 930 931