rc script, ktery se musi spustit posledni

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Nov 26 19:18:02 CET 2014

Dan Lukes wrote on 11/26/2014 18:37:

[...]

> Jen v tech spatne napsanych ;-)
>
> Pomlcka je jeste normalnejsi znak nez mezera, ktera se v nazvu souboru
> muze objevit taky. O znaku konce radku nemluvim uz vubec.
>
> Script pracujici s nazvy souboru by se mel se vsim tim korektne
> vyrovnat, ledaze deklaruje, ze se dokaze vyrovnat jen s uzsi znakovou
> sadou (a jakou), nez ktera se muze realne vyskytnout ...

Neslo o jmeno souboru, ale o promennou a mam pocit, ze ten problem byl
primo v rc.subr a ze tam mozna i do ted je.

Takze jsem to ted dohledal v archivu (a tradicne na to tehdy radeji
nikdo nereagoval). Nikdo prece nechce vzbudit 10 let spiciho draka.

https://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-rc/2010-January/001814.html

A v 10.0 se to stale chova stejne.

Mirek