rc script, ktery se musi spustit posledni

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Nov 26 13:55:25 CET 2014

Radek Krejča wrote on 11/26/2014 08:07:
> mozna se zeptam hloupe, ale nesel by na tohle pouzit třeba Nagios? Nevim, co vse chces monitorovat nebo jestli to je jen v ramci studia/hrani si, ale na monitoring sluzeb existuje rada hotovych pluginu a vyrobit si dalsi z hlediska vynalozeni energie bude mozna stejne ucelne, ne-li ucelnejsi, nez zapasit s vyvojem vlastniho reseni.

Pro ten ucel, ktery ted aktualne potrebuju, je Nagios, Icinga, Zabbix a
podobny, hrozne velky moloch. Navic, kdyz jsem pred casem Nagios
zkousel, tak mi pri nejakem monitorovanim pres SNMP pravidelne padal
(core dump). Ale to uz je aspon 3 roky, co jsem s nim zkousel sledovat
zarizeni pres SNMP.

Mirek