rc script, ktery se musi spustit posledni

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Nov 25 15:03:04 CET 2014

On 11/25/14 14:14, Miroslav Lachman:
> Jde mi o to, ze potrebuju spustit nejaky monitoring lokalne bezicich
> sluzeb, takze ho potrebuju spustit opravdu az v okamziku, kdy probehlo
> jejich korektni spusteni normalnim rc.

Az sem je ten dotaz v poradku. Chces script spustit pote, co bezi
sluzby, ktere monitoruje ? Dej mu do REQUIRE seznam toho, co maji ty
jednotlive sluzby v PROVIDE.

> Ale jak tedy zajistit to, ze se  monitoring spusti az nakonec?

Ale tady se ten dotaz nejak podivne nelogicky kazi.

Ceka se, ze ten monitoring chces spustit az po monitorovanych sluzbach,
takze na tom tam nastoj je - shora jsem ho popsal.

Ale proc by ten script mel byt spusten az naposled, tedy az po sluzbach,
ktere nemonitoruje ani s nimi jinak neinteraguje ? Pro reseni tohoto
"podivneho" pozadavku tam pokud vim zadny rozumny nastroj neni.