Off topic: OpenVPN

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Oct 25 02:26:58 CEST 2014

On 10/25/14 01:33, Jan Dušátko:
> 1) Pri upravach systemu jsem narazil na problem, kdy mi to po rekompilaci
> stale vracelo spatnou sadu z OpenSSL. Pricina byla jednoducha. System ma v
> sobe integrouvano OpenSSL 0.9.8, v portech je 1.0.1 ... mel jsem cist
> UPDATES. Bylo potreba nastavit v /etc/make.conf promennou
> WITH_OPENSSL_PORT=YES a prvni cast se vyresila po rekompilaci "sama".

No, to neni az tak neobvykly problem. Hlavne je potreba mit vsechno
prelozene konzistentne. Pokud program P pouzije dve dynamicke knihovny
K1 a K2 pricemz K1 byla prelozena proti OpenSSL systemovemu zatimco K2
proti tomu portovemu, dockas se velkych prekvapeni.

https://community.openvpn.net/openvpn/ticket/301