Nesrovnalosti ve verzi

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Fri Oct 24 09:22:14 CEST 2014

On 10/23/2014 08:29 PM, Radek Krejča wrote:
> Tak ja nevim, v tech verzich je nejaky gulas nebo co... Tak jakou mam tedy verzi?

Cau,

mel bych jednu souvisejici otazku: nevite nahodou nekdo, jestli,
popripade kde se daji sehnat nejake hashe (MD5, SHA...)
binarnich souboru v jednotlivych patchlevelech?

Rekneme, ze si chci overit, ze world je spravne opatchovany, zkusim teda
md5sum na nejaky soubor, ktery mel byt poslednim
patchem zmenen a porovnam s hashem. Pokud nikde nemam system, o kterem s
jistotou vim, ze je spravne opatchovany,
daji se hashe nekde najit?

Nejsnadnejsi by bylo stahnout nekde nejaky posledni patch, ale v tom
formatu repository pro freebsd-update aby se prase
vyznalo... A uplne idealni by bylo, kdyby byl nekde mtree soubor celeho
systemu pro jednotlive patchlevely.

Mirek