jiny FS než ZFS

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Mon Oct 13 13:24:31 CEST 2014

Roman Nádhera wrote, On 10/13/2014 10:12:

> Verze 10 se chce instalovat na souborovy system ZFS a vubec se mnou
> nechce diskutovat o necem jinem (nebo jsem neco prehledl).

V instalatoru se da prepnout do konzole, vytvorit si rozdeleni disku i
formatovani podle sveho (takze klidne misto GPT pouzit MBR a BSD schema
a pak naformatovat UFS2). Pak tyhle oddily primountovat (ted zhlavy
nevim presne kam, ale je to popsane nekde v dokumentaci PC-BSD) a
nasledne do toho provest instalaci, ktera pak uz pokracuje tradicnim
zpusobem.

> Mam nedobry pocit, ze ZFS na tomto minisystemu s 4 GB RAM a noutbukovem
> HDD asi neni vhodne reseni.

ZFS bude fungovat i s temi 4GB RAM, otazkou je, pro jakou praci ten
system chces pouzit, kolik RAM budes potrebovat pro aplikace a jakou
ocekavas rychlost disku atd.

Mirek