Chyba cteni disku - II

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Oct 6 11:37:20 CEST 2014

Dne 5. 10. 2014 v 22:16 Zbyněk Burget napsal(a):
> Tak jsem tady zase se svym "rozbitym" diskem.
> Ted mam trochu moznost experimentovat, co se stane kdyz...
>
> Nasel jsem na disku soubor, ve kterem jsou necitelne sektory. Nasel jsem
> i misto, kde ty necitelne sektory jsou. A chtel jsem je "opravit" tak,

Data z necitelneho souboru jsem si zachranil (samozrejme krome samotnych
necitelnych sektoru), ale jeste takovy jeden napad - protoze se vadne
sektory nedaji "opravit" prepsanim (napriklad) nulama a soubor, ve
kterem necitelne sektory jsou ma asi gigo, napadla mne nasledujici otazka:
Je nejak mozne z toho souboru vystrihnout jen ty casti s vadnymi bloky?
Soubor vypada takto:
Zacatek.v.poradku--vadny.blok--stred.v.podarku--vadny.blok--konec.v.poradku
Je nejaky nastroj na to, abych soubor rozdelil na tech 5 casti s umyslem
citelne kousky vymazat = uvolnit a necitelne kousky nekam odlozit, aby
je uz nikdy nikdo nepouzil?

Podotykam, ze nejde o zachranu mrtvoly, ale o "hrani si s chycenou
mysi", nez HDD poleti do popelnice.

Diky za nakopnuti

Zbynek