Alix 1D

Jindrich Fucik fulda at seznam.cz
Sat Oct 4 22:49:11 CEST 2014

Dne 4.10.2014 21:11, Dan Lukes napsal(a):
> No, tak sorry, smula. Chtel jsem to zkusit, nakonec jsem Alix nasel,
> byt' jinde nez jsem myslel a 3C nikoli 1C (to by pro nase ucely nebyl
> podstatny rozdil) jenze to zarizeni po pripojeni napajeni ani neskytne.
> Prohrabanim jeste jinych vrstem jsem dokonce nasel druhy kus tehoz a
> chova se to stejne, ergo je problem spis se zdrojem - proste smula.

Tak já byl trochu úspěšnější:
mohu potvrdit co psal David - nepodařilo se mi nabootovat z USB flash.
(ani USB DVD)
Ale našel jsem jedno PC, které bylo ochotné bootnout usb flash a zároveň
mu nevadila čtečka s CF kartou a tak jsem tam nalil 10.1 RC1
Krom toho, že jsem si ustřelil fstab (vlastní chybou), tak to žije
docela obstojně.
Tedy taky se zakázaným ACPI.
Ještě poškádlím to zakazování USB, protože bez něj to nemá pro mne cenu.