Alix 1D

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Oct 4 16:30:39 CEST 2014

On 10/04/14 15:46, Jindrich Fucik:

> a-ha, takže nic co bych stáhnul a spustil.
> Nemám tu žádnej další BSD počítač.

No, za pokus nic nedas. Ted jsem GREPem projel zdrojaky 9.3 a nemuzu
najit, ze by se tam ten option nekde pouzival nad ramec toho, ze proste
existuje. Coz muze znamenat jak to, ze 9.3 na tom nepojede vubec tak to,
ze na tom pojede i bez optionu.

My ty Alixy sice tak ruzne mame, ale myslim, ze nikde na tom neni nic
novejsiho, nez 7.2-R takze jak se s tim snasi 9.3 netusim.

V uplne nejhorsim se ozvi, kdyz budu chvilku hledat, mel bych tu nekde
neco takovyho najit, tak kdyz to najdu mohl byth to treba i vyzkouset ...