pkgng a lokální repozitář?

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Wed Oct 1 07:40:39 CEST 2014

On 09/30/2014 10:31 PM, Martin Bily wrote:
> Jediný zádrhel se mi vyskytl při výrobě repozitáře (pkg repo) přímo v
> /usr/ports/packages. Spočíval v tom, že do repozitáře se vloží nejspíš
> první nalezená verze balíčku, přičemž já měl ve zvyku si pro jistotu
> držet i jednu až dvě záložní balíčkované verze. Nyní si tedy staré
> verze budu muset před výrobou repozitáře odklidit nějakým scriptem do
> záložního skladiště.

Takhle presne to imho neni. Mel jsem ruzne verze prekladace jazyka
Elixir v <strom portu>/local/elixir-0.14 a .../elixir-0.15 (Elixir byl
donedavna jeste v prudkem vyvoji,
takze se menilo API a musel jsem drzet vic verzi) a do repa se dostaly
obe. Mozna to ale bylo proto,
ze balicky mely odlisny origin. Nevim, nemel jsem potrebu to zkoumat.
Kazdopadne v repu byly obe a dalo se spustit "pkg install elixir-0.14" i
"pkg install elixir-0.15".

> Až si na to celé zvyknu a budu mít chvilku času :-), tak mne přeci jen
> láká poudriere. Hlavně kvůli možnosti paralelní kompilace několika portů.

Poudriere ma i perfektne vyreseny preklad pomoci ramdisku - staci
nastavit jednu volbu a sam si vyrobi ramdisk pro wrkdir nebo i pro
komplet cely prekladaci
jail. Takze na stroji s dostatkem RAM je pak preklad rychly jako blesk :)

M.