OT: postfix SASL + MySQL (crypted password)

Cizek Milan Cizek.Milan at seznam.cz
Fri Sep 26 10:18:57 CEST 2014

Ahoj,

už několik dnů se snažím rozběhat autentifikaci uživatelů na postfixu, ale
je to marné. Popravdě příliš nevím, jak to odladit a logy v podstatě nic
neprozrazují (největší problém). Pokud někdo používáte, budu rád za
nasměrování.

Nejasnosti: přes co vlastně ověřovat pokud mám hesla v db uložena v md5-
crypt? auxprop saslauthd nebo musím pam_mysql?

Přestože mám smtpd.conf nastavený log_level, do maillogu se mi zapisuje
vlastně jen connect/disconnect klienta, nic víc. Asi to bude nějaká
banalita, ale nikdy jsem to nedělal a mám dojem, že jsem snad už vyzkoušel
"všechny" návody na netu.

Děkuji.
--
Milan