Spusteni named pres ttys

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Sep 8 15:54:28 CEST 2014

Dne 8. 9. 2014 v 13:09 Vilem Kebrt napsal(a):
> Ahoj,
> trochu nechapu duvod ?

Obcas spadne - stara chyba na starem systemu. Chystam novy, ale nez to
bude, potrebuju, aby to nepadalo.

> Plny jail ?

Jak plny jail?
nerozumim...
Mam hostitelskysystem, v nem udelany jail a v tom jailu bezi (spis obcas
pada) named

> Nestacilo by HUPnout init toho jailu ?

No jo, mozna jo - uz jsem z toho tak zblbly, ze nejjednodusi reseni mne
proste nenapadaji :-(