Spusteni named pres ttys

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Sep 8 12:48:07 CEST 2014

Zdravim,
asi jsem natvrdlej, ale proste se mi nedari.
Po hoooodne dlouhe dobe jem se rozhoupal k tomu, ze chci zkusit nechat
spoustet named pres ttys. Ale proste to k tomu ne a ne dokopat.

Prvni moje otazka je, jestli je to takhle vubec mozne spoustet, kdyz mam
ten stroj pusteny v jailu. Abych se nesnazil marne...

Zadruhe, jak by prosim mel spravne vypadat radek v ttys.conf, aby to
fungovalo

Zatreti - jak donutit system k tomu, aby si ttys.conf znovu nacetl? Musi
byt restart - v pripade toho jailu tedy jednoduchy restart jailu nebo je
mozno nechat terminaly zinicializovat i nejak za behu systemu?

Predem dekuji,

--
Zbyněk Burget
Mlýnská 397