Multiqueue problem, nebo taky ne...

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Sun Sep 7 20:20:12 CEST 2014

> Priznam se, ze vubec netusim, jakym smerem se vydat, co vypnout,
> zmenit, abych alespon neco zkusil. Vypnuti queues je pro me diky
> bootovani ze site malicko slozitejsi, takze k tomu se chci uchylit az v
> dalsi fazi.

Tak jen pro info, nakonec se mi povedlo zakazat multiqueue i v tom image, nestacilo pouze nastavit pocet front na nula, ale primo zakazat multiqueue - msix. Uz to bezi dva dny na dvou strojich a funguje to. Treba to jeste spadne, ale zatim to dele jak 20 hodin nejelo.

Takze multiqueue problem, ceka me martirium procesu napsani bugreportu a cekani cca roku, nez se s tim zacne vubec nekdo zabyvat. Podstatne je, ze to zatim jde vypnout, tak doufam, ze u toho zustane.

Radek