MB ACPI bug

Milan Cizek cizek.milan at seznam.cz
Fri Jul 25 16:47:36 CEST 2014

Ahoj,

> Az sem je to vytvoreni 'live' systemu. Ten byval od release preci jen
> odlisny. Ale rozdily se postupne stiraji, zda a jak moc je odlisny na
> desitce nevim.

Ano, celé se to tváří jako live. :-)

> Ten je v /usr/sbin - mas tenhle adresar v ceste ? Nebo ho musis spustit
> s plnou cestou.

Sice tam je, ale při pokusu o spuštění...
Dělá 2x mkdir  /tmp/... Read-only file system.

> Je to ale jen primitivni script - zavisi na /bin/sh (ten tam ale nejspis
> mas) a spousti /usr/libexec/bsdinstall/auto coz je ovsem jen dalsi script.

Ten tam také je a dá se spusit (běží prázdná černá obrazovka).

> No, a nebo tak. To uz je na tobe ... ;-)

Nějak pořád nemůžu dohledat ten správný postup... :/
/usr/src/release/generate-release.sh - ten chce svn, takže asi bude stahovat
a přepíše mi opatchované?

Když byla řeč o "make release", kde se tento má spouštět? (v
/usr/src/release) ?
Jsem z těch všech možností poněkud zmatenej. :-)

Milan