MB ACPI bug

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jul 23 09:39:57 CEST 2014

On 07/23/14 09:08, Milan Cizek:
> image?

> Stejná chyba se týká i instalátoru, nejsem jej schopný nabootovat.
> Nemám vedle ani žádné jiné PC s BSD, pouze virtualbox/vmware.
> Takže mi jde o to, jak přes tuto chybu nabootovat , abych byl vůbec schopný
> něco nainstalovat. :-)

cd /usr/src/release
make release

Ovsem, je potreba pohlidat aby to pracovalo nad opatchovanyma zdrojakama.

Nebo muzes zkusit bootnout standardni instalator se zakazanym ACPI ...

Alternativne si nainstaluj uz zminenou 9.3, ktera opatchovana je, a
nasledne pripadne upgraduj(prekladem z lokalnich opatchovanych zdrojaku)
na 10.0 - pokud tam tedy je potreba tahle verze.