Miniaturni cluster

Martin Bily mbily at mbily.eu
Sat Jul 12 20:32:33 CEST 2014

> On 07/12/14 14:26, Jan Dušátko:

Zdravim,
provozuju dva DHCP servery (isc), ktere sdili konfiguraci ulozenou v LDAPu
(opendj). LDAP servery jsou dva s master-master replikaci.
Mam na to dva (virtualni) servery, na kazdem z nich je po jedne instanci LDAP
a DHCP. Funguje to "samo od sebe" bez nutnosti resit vysokou dostupnost a
synchronizaci dhcp sluzby nejakymi dalsimi nastroji. Prijemnym bonusem pro mne
je, ze pro host zaznamy si dhcp server muze dynamicky sahat do ldapu. Takze po
pridani udaju o novem pocitaci do dhcp neni nutno dhcp server(y) restartovat.
Rad bych stejne reseni pouzil i pro DHCPv6, ale standardni isc dhcp server na
to zatim neni pripraven.

S pozdravem,
    Martin Bily