Monitorovani site

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Wed Jul 2 23:41:34 CEST 2014

Jak pises - jde mi o navazani a udrzeni spojeni - bezi mi na serveru jedna
sluzba, ktere vadi jakykoliv kratkodoby vypadek spojeni. Nejhorsi je to v
odpolednich a vecernich hodinach (samozdrejmne jak jinak :-) )
Provider je slusnej - kdyz je problem, tak ho hned resi a do ted to jelo
velice slusne - podobnej problem uz nastal minulej rok ale postavil se k
tomu celem a priznal, ze o problemu vi. Nyni pry o nicem jeste nevi. Ja
nyni jen potrebuje dukaz, ze ty vypadky opravdu jsou. Problem je, ze ten
vypadek neni v minutach, ale pouze trebas 5ti pingu za sebou a pak to zase
par minut jede - jak kdyz ta sit nekde flapuje ....

Ted jsem nasel jedno stare forum :) tak zkusim, jestli bych neco nevyuzil
http://web.archiveorange.com/archive/v/pTS5BucJwvuXL0RQc1WT

Diik Baci