Monitorovani site

Pavel Baculák baculak.pavel at post.cz
Wed Jul 2 23:00:29 CEST 2014

Ma prosim dotaz. Potrebuji monitorovat stabilitu site = dlouhodobe - a
zapisovat vysledky do nejakeho logu. Muj poskytovatel internetu potrebuje
dukaz, ze je v dany cas spojeni nefunkcni.
Rikal jsem si, jestli by jste mi nekdo nemohl doporucit nejaky rozumny
nastroj, ktery by mne bezel na domacim FreeBSD serveru a testoval v
nejakych kratkych casovych interval nejakou IP ve verejnem internetu.
Nepotrebuji zadny robusni nastroj jako je zabbix. To bych si pak uz radeji
neco napsal. Ale nez se pustim do vymysleni vymysleneho tak proc se
nezeptat na zkusenosti.

Predem dik za jakykoliv napad.

Dik Baci