PF ve FBSD blokovani na zaklade pocitani

Radek Krejča radek.krejca at starnet.cz
Wed May 14 20:03:14 CEST 2014

Ahoj,

mam posledni dobou problem, ze mi utoci na me dns servery. Pouzivam jako firewall pf, ale potreboval bych, zda lze v nem udelat pravidlo, ktery zni nasledovne:

pokud je pocet paketu odpovidajici pravidlu za urcitou dobu roven urcitemu poctu, potom block

Nejakou dobu nazad jsem videl v linuxu neco takoveho, tusim, ze to byl modul recent, nebo tak nejak.

Ja mam obavu, ze pf to nativne asi umet nebude, jednak jsem nic moc v manualu, co by se tomu blizilo nenasel a jednak hodne veci se resi externimi nastroji, ale radeji se predem zeptam.

Diky
Radek