heartbleed - ceho vseho se vlastne tyka

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Apr 11 08:52:39 CEST 2014

Ahoj,
 >Divil bych se, kdyby tohle ruzny instituce nevedely davno. Staci
platit par desitek lidi, ktery budou >metodicky zkoumat kazdou zmenu v
zakladnich security toolkitech a programech. A to bude na cely rok >stat
asi tak jako jeden dva tanky.
dle meho skromneho nazoru to vedely uz dlouho a taky toho vyuzivaly.
Najednou mi nektere hacky do urcitych mist o kterych jsem se doslechl
davaji smysl :)
Achjo, ja snad budu muset ty zdrojovy kody zacit cist komplet, tohle
prestava byt sranda :-(.
Ted me diky tomuhle karambolu ceka predelavka interconnectu mezi
pobockami u nekolika klientu :(
Vilem