SSH odmieta spojenie

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Mar 26 13:21:13 CET 2014

Dan Lukes wrote:
> No, kdyz uz jsme se dostali k proti-katastrofickejm opatrenim - co mas
> vymysleno proti tomu, ze na tom stroji z libovolnyho duvodu zdechne ten
> SSHD daemon (napriklad ho dovede k abendu nejaky vzdaleny utok) ?

Driv bych to resil sshd na jinem portu pres inetd, ale ted uz mam na
vsech serverech remote management (alias KVM), takze to SSHd uz neni tak
nezbytne.

A co se tyce tech zminenych problemu s login shellem uzivatelu, zazil
jsem ho s bashem snad pred vice jak 10 lety a to me nakrklo tak, ze jsem
se radsi naucil poradne nakonfigurovat csh / tcsh. Neni toho ani potreba
tolik, aby se v zakladu choval jeste lip, nez jsem byl zvykly na bash. A
naopak kdyz ted prijdu k nejakemu stroji, kde je "jenom bash", tak mi
prijde hrozne neohrabany.

Mirek