SSH odmieta spojenie

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Mar 26 12:47:45 CET 2014

Dne 26.3.2014 12:34, Dan Lukes napsal(a):

> No, kdyz uz jsme se dostali k proti-katastrofickejm opatrenim - co mas
> vymysleno proti tomu, ze na tom stroji z libovolnyho duvodu zdechne ten
> SSHD daemon (napriklad ho dovede k abendu nejaky vzdaleny utok) ?

ja se snazim resit situace, ktere mne trapi nejvic. Nejvic je v tomhle
pripade spatne slovo, proste se mi takova vec obcas stane. Ze by mi
padlo cele ssh se mi stalo za poslednich 8 let 3x (a 2x to byl opet
binarni update). Situace rozbite knihovny se mi stala rozhodne vicekrat.
Tez pouzivam vsude bash kvuli zvyku a pohodli.

Na nekterych strojich mam pustene druhe ssh i na jinem portu pres inetd,
ale urcite ne na vsech (mam celkem asi 70 BSD).

PM