samba4

Miroslav Prýmek m.prymek at gmail.com
Thu Mar 20 18:46:45 CET 2014

Dne 16. března 2014 21:31 Pavel Baculák <baculak.pavel na post.cz> napsal(a):
> Tak jsem nakonec upgradoval porty na posledni stable FreeBSD10 a
> preinstaloval Python2.7 a pote jsem jeste upgradoval Sambu4 na Sambu41 a
> problem se vyresil.
> S puvodnimi Release ports mi to tento postup nefungoval. Neporovnaval verze
> Samby Release a Stable ....

Muzu vyuzit tematu k dotazu, jak na tom samba 4 se stabilitou a
pouzitelnosti je? Kdo ji pouzivate v produkci? (zajima me samba 4 jako
takova a potom i konkretne na FreeBSD)

Plus by me jeste zajimalo, jak ji provozujete - vsechno interni (LDAP,
DNS), nebo se standarnim OpenLDAP a Bindem? Radeji bych pouzil ty
standardni (ne-interni) komponenty, ale obavam se, ze kombinace
samba4+OpenLDAP+bind a to cele na FreeBSD by byla trochu exoticka
kombinace a timpadem i docela dobrodruzstvi...

dik predem za jakykoli vase zkusenosti

Mirek