SSD disk

Radek Tománek rtomanek at epark.cz
Fri Mar 14 08:53:52 CET 2014

Ahoj,
Tak jsem si myslel, že blázen, co si domů dává mailserver jsem jen já....:o))
Ne, vážně, já jsem před rokem a půl řešil úplně totéž. Starý rotační disk jsem vytáhl tak 2min před jeho smrtí a předělal jsem to na MB s Atomem + SSD Kingston SV300S37A120G + WD5003ABYX (Raid Edition). Na SSD mám systém + databázi, na WD mám systémové logy, databázové logy a zálohy. Jediné co v noci slyším je ventilátor v "ultratichém zdroji".
Dle mého názoru varianta s 2,5" diskem není moc šťastná - jednak ty malý disky odcházejí a druhak jsou pomalý.

R.