Otazka iSCSI

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Thu Mar 6 23:02:52 CET 2014

On Thu, 6 Mar 2014, Dan Lukes wrote:

>Neodpovim protoze nevim, misto toho se zeptam ...
>
>Duvod ? Mel jsme dojem, ze iSCSI ma za srovnatelnych sitovych okolnosti
>nutne horsi pruchodnost. Ale nemeril jsem, je to jen odhad ...

	myslim, ze pokud mas dostatek pasma, nebude to velky rozdil, ale
taky jsem nic nemeril :-).  Spis jde o to, co clovek chce.  Pokud chci na
vzdalenym svazku napriklad vytvaret dalsi ZFS filesystemy, protoze chci
snapshotovat, klonovat, atd., tak je iSCSI vhodny jako levny reseni.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz