Otazka iSCSI

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Thu Mar 6 19:58:26 CET 2014

Ahoj,
mel bych rychlou otazku, snazim se kde to jde zbavit NFS a prehazet to
na iSCSI. Nemate to nekdo nasazeny, popr. bych poprosil nakopnout
spravnym smerem (odkaz nebo tak). Na debianu jsem to vyresil pres
open-iscsi a slape to jak svycary, nicmene na FreeBSD se mi nedari a
nedari ( zjevne delam neco uplne blbe ). iSCSI luny bezi na NASkach,
resim jenom napojeni FreeBSD a hlavne v tuhle chvili vaham zda pouzit na
iSCSI unionfs nebo ZFS.
Doufam ze neplacam, na linuxu to slo pomerne jednoduse, kdybych mluvil z
cesty klidne me ukrizujte :)
Vilem