FreeBSD SPARC64

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Thu Mar 6 19:46:44 CET 2014

On 03/04/2014 10:47 PM, Pavel Baculák wrote:
> Prosim mam dotaz,
> nemate nekdo zkusenost s instalovanim binanarnich baliku FreeBSD 10
> platforma SPARC64?
> Malinko jsem se unahlil a nainstaloval jsem na Sparc V240 - FreeBSD 10. Ke
> svemu zklamani se mne nepodarilo ani jedena balik nainstalovat pomoci
> nastoje pkg.
> Pred instalaci jsem na webu freebsd nasel jen zminku "the port is not as
> mature as the existing i386 or amd64 ports" tak jsem si rikal, ze to asi
> nebude tak spatne .... ale je to vice jak bidne, nebo se nemam pravdu?
> [...]
Ahoj,
nebylo by spise lepsi si nahodit na jinem sparcu vlastni repositar a
zkompilovat si to z portu na miru ?
Tusim ze toto uz se tu nekolikrat probiralo v jine souvislosti a Dan zde
popisoval nekolik svych reseni { nebo mozna po castech to jedno :) }.
Myslim totiz ze v evropskych podminkach je SPARC spise unikatni
zalezitosti, zkusil bych to na americkych repositarich { to je ma
zkusenost s jednim sparcem ktery jsem za sve pusobeni dostal pod ruce, i
kdyz se jednalo o linux, myslim ze zde bude situace podobna. }.
Tak a ted cekam az mne zkusenejsi sepsou co to tu placam :)
Vilem