locale cs.UTF-8

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Feb 10 21:23:16 CET 2014

Roman Nádhera wrote:
> mam cerstve nainstalovane PC-BSD 10 a kdyz napriklad chci instalovat PHP
> (ale i pri jinych prilezitostech) furt mi to vypisuje tohle:
>
> perl: warning: Falling back to the standard locale ("C").
> perl: warning: Setting locale failed.
> perl: warning: Please check that your locale settings:
>         LC_ALL = "cs.UTF-8",
>         LANG = "cs.UTF-8"
>     are supported and installed on your system.

Takze vime, ze locale mas nastaveny na cs.UTF-8 a perl si stezuje, ze
locale takoveho jmena neexistuje.

Moznosti jsou tedy dve - bud' perl keca a je to nejaky problem s perlem,
nebo nekeca a takove locale neexistuje.

PC-BSD tak detailne neznam, ale protoze na FreeBSD locale tohoto jmena
neexistuje, skoro bych typoval, ze ani na PC-BSD ne a tudiz perl nekeca.

Resenim je nastavit nejake locale, ktere existuje. Na FreeBSD by to
zrejme bylo cs_CZ.UTF-8