Problem s balicky

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Feb 5 15:46:40 CET 2014

Jan Dušátko wrote:
> Make mi vraci
>
> WITHOUT_PKNG=YES
> WITH_PKNG=NO

Tak to jsi v coudu, protoze testy jsou na existenci promenne a ne jeji
hodnotu. Proste existuje WITH_PKGNG a to znamena jednak, ze
WITHOUT_PKGNG uz nikdo nebude zkoumat a druhak, ze PKGNG je "zvoleno".

Ale odkud se to WITH_PKNG=NO bere, to samozrejme nepoznam. Proste
odnekud se bere ...

> Priznam se, zkousel jsem to resit ale prechod z pkgng zpet na stary system
> nikde neni popsany

Prestoze uz jsem takovej prechod jednou delal, asi ti moc neporadim. Uz
je to sakra dlouho, co jsem zkusmo na jednom stroji presel na PKGNG, ale
ja si pred tim schoval kompletne obsah /var/db/pkg

Takze jsem jen smazal pkg port, v make.conf odstranil WITH_PKGNG a ze
zalohy obnovil /var/db/pkg

Pokud vim, vic jsem nedelal a nepotreboval. Dneska to uz muze byt jinak.
A navic jsem to mel jednodussi tim, ze ja zasadne nedovoluji aby se pri
prekladu portu nekam perzistentne ukladaly jakekoliv optiony. Pouzivam
portupgrade a optiony mam vylucne v pkgtools.conf a do nej pisu jedine
ja a vim co tam mam (takze jsem vedel, ze jsem tam v souvislosti s PKGNG
nic nemenil a tedy ani nic nevracel zpatky).

> Drz mi pesti

Jo, to muzu ;-)

Dan